Jak nakupovat?

Jak nakupovat?

Chceme aby pro Vás bylo nakupování na Apollo's přehledné, rychlé a příjemné. Proto u nás nabízíme ke každé objednávce DOPRAVU ZDARMA a prezentujeme jen zboží, které máme opravdu skladem.

Výběr zboží a přidání do košíku
Nákup v našem e-shopu není nic složitého. Z katalogu si vyberte požadovaný produkt a tlačítkem "Do košíku" jej přidejte do Vašeho nákupního košíku. Jakmile máte ve svém košíku vše, co potřebujete, můžete směle přistoupit k dalšímu kroku pomocí tlačítka "Objednávka".
Registrace nebo rychlý nákup
K vyřízení objednávky potřebujeme znát kontaktní a případně i fakturační údaje - tedy jméno, adresu a tel. kontakt pro přepravce . Možnost rychlý nákup vám umožní vyplnit vše potřebné a odeslat objednávku. Zákazníci, kteří zvolí možnost registrace nemusí vyplňovat adresu při dalším nákupu, mají přístup k historii svých objednávek a můžou se těšit na zajímavé slevy a věrnostní akce.
Způsob platby a dopravy
Ve druhém kroku objednávky zvolíte způsob doručení a úhrady Vaší objednávky. K dispozici jsou tyto varianty:

a) dobírka - zboží Vám po obdržení objednávky okamžitě odesíláme, takže vám jej kurýrní služba DPD doručí následující pracovní den. Doprava je pro Vás zdarma, cenu Vaší objednávky uhradíte kurýrovi při převzetí zboží v hotovosti.
b) platba převodem - po odeslání objednávky obdržíte platební údaje (číslo účtu a variabilní symbol, kam poukážete zálohovou platbu. Okamžitě po jejím obdržení odešleme Vám odešleme zboží, doručí vám jej následující pracovní den kurýrní služba DPD. Doručení je zdarma.
c) platba kartou (on-line) - platbu provedete po dokončení objednávky prostřednictvím své platební karty v zabezpečené bankovní platební bráně. Zboží Vám odešleme okamžitě, následující pracovní den Vám jej doručí kurýr DPD. Doprava je zdarma.
Rychlá doprava zdarma
U nás je doprava za všech okolností zdarma. Je jedno jestli objednáváte pouzdro na telefon nebo obří televizi. Vážíme si každé objednávky stejně.V Apollo's nabízíme jen produkty, které máme opravdu skladem. Díky tomu Vaši objednávku zpracujeme okamžitě poté, co ji odešlete, takže nejpozději druhý pracovní bude zboží doručeno do vašich rukou.


    Časté dotazy

Musím u vás být registrovaný abych mohl nakoupit?
Samozřejmě nemusíte ale byla by to škoda, protože našim registrovaným zákazníkům nabízíme věrnostní slevy, speciální akce a další příjemná překvapení.
Kdy mi zboží doručíte?
Pokud objednáte dnes do 17:00 v 99% případů doručíme zboží následující pracovní den. Přesný čas doručení se dozvíte přímo od přepravce v den doručení.
Chci změnit objednávku, vyměnit zboží, dokoupit zboží, změnit typ platby nebo adresu doručení.
V případě, že potřebujete jakékoliv změny v objednávce kontaktujte nás na tel.:+420 722 30 40 50, kde vám rádi vyjdeme vstříc.
Jak reklamovat?
Podrobné informace jak postupovat v případě reklamace najdete zde.
Jak odstoupit od kupní smlouvy?
Odstoupení od kupní smlouvy je možné v zákonné lhůtě 14ti dnů od data převzetí zboží. Bližší informace jak postupovat naleznete zde.